مشتریان آهن توری

آهن توری

بی شک مهمترین و بهترین تبلیغ برای هر مجموعه ، داشتن مشتریان ثابت برای آن مجموعه است.

آهن توری با تکیه بر اکیپ و گروه حرفه ای خود علاوه بر فروش خوب و قابل توجه خود به مشتریان ، با تکیه بر داشتن تجربه و علم کافی برای صحبت و راه انداختن نیاز های هر مشتری توانسته رزومه و کارنامه خوبی را برجای بگذارد.

گروه بازرگانی آهن توری ، با توجه به مشتریان و ورودی های سایت خود ، برای هر محصول یک کارشناس با تجربه و کار بلد را برای داشتن بهترین نتیجه در هر تماس تلفنی و هر فاکتور داشته باشد بر همین اساس ، گروه بازرگانی آهن توری ، یکی از حرفه ای ترین مجموعه های فروش آهن آلات در ایران و در زمینه فروش بوده که به داشتن لطف کارمندان و نیروهای با تجربه خود در صدر خواهد ماند.

از شما سروران و مشتریان گرامی نیز انتظار میرود ، که نظرات خود را در تجربه خرید شان از این مجموعه را با مدیر فروش و یا مدیر عامل این مجموعه در میان بگذارید تا بتوانیم عیب های خود را بر طرف و در آخر بهترین نتیجه را به مشتریان و مراجعه کنندگان خود ارائه دهند.

 مشتریان آهن توری

اگر بخواهیم نام تمامی گروه ها و شرکت هایی که بازرگانی آهن توری افتخار فروش ، همکاری و تبادل تجربیات خود از حال بازار را در اختیار این سروران قرار داده است ، نام ببریم در این صفحه جای نخواهد داشت.

اما لازم است نام برخی از پروژه ها و مکان هایی که به صورت صفر تا صد از میلگرد ، تیرچه بلوک ، تیرآهن و پروفیل را به ایشان ارائه و به فروش رسانده است را نام ببریم.

گروه فولاد توفیقی :

یکی از مهمترین و بزرگترین مجموعه ها که در خود بازار آهن مکان قرار دارند فولاد توفیقی میباشد که آهن توری توانسته تامین نیازهای این گروه را برطرف نماید.

کلینیک کاشت مو پیله :

یکی دیگر از مشتریان آهن توری که توانسته در کل پروژه ، صفر تا صد نیازهای این مجموعه را برطرف نماید ، کلینیک کاشت مو پیله بوده است که مفتخریم از این ارتباط و همکاری.

از خدمات کلینیک پیله ، کاشت مو قسطی میباشد ، اما لازم به ذکر است که این خدمات بدون اینکه تاثیری در قیمت نهایی و کیفیت داشته باشد کار خود را انجام میدهد.

همچنین با کاشت ابرو قسطی نیز میتوانید این کلینیک را در اینترنت پیدا نمایید یعنی با سرچ کردن کلمه کاشت ابرو قسطی میتوانید آن را پیدا نمایید.

شهر توری :

یکی دیگر از سایت های فروش آهن آلات گروه شهر توری میباشد که واقع در بازار آهن مکان میباشد.

مش سیتی  :

وب سایت و فروشگاه آنلاین مش سیتی نیز از آهن دسته از مشتریان بازرگانی آهن توری میباشد که بیشتر اقلام مورد نیاز خود را از آهن توری دریافت مینماید.

مجموعه GMK :

کلینیک GMK یکی دیگر از مجموعه های دیگری است که گروه آهن توری مفتخر است با این گروه در زمینه های مختلف همکاری مینماید که از مهمترین خدماتی که گروه آهن توری به این مجموعه داشته است ، فروش انوع آهن آلات از جمله تیرچه بلوک ، یونولیت سقفی ، مفتول مسوار و غیره بوده است که در این مجموعه خدماتی مانند ، بوکال فت ، بلفاروپلاستی ، اندولیفت و غیره صورت میگیرد ، که برای اخذ قیمت بوکال فت ، هزینه


اندولیفت و غیره میتوانید به صفحه هر کدام از خدمات مراجعه نمایید.