قیمت پروفیل ۲۰*۱۰ ضخامت ۲ میل , (قیمت پروفیل ۲ میل ۲۰*۱۰)

  • کد محصول ijfw1p
  • سایز 20*10
  • برند جهان ، صابر و مبارکه
  • طول شاخه 6 متری
  • واحد شاخه
  • محل تحویل کارخانه تهران
  • وزن تقریبی 5.5 کیلوگرم
  • ضخامت 2 میل
  • قیمت تهران 39000
  • تاریخ : 8 خرداد
معظمی
کارشناس فروش
09367273162
محمدی
کارشناس فروش
09037570575
نام نوع سایز محل بارگیری تولید کننده قیمت عملیات بیشتر
قیمت پروفیل ۲۰*۱۰ ضخامت ۲ میل , (قیمت پروفیل ۲ میل ۲۰*۱۰) قیمت پروفیل 20*10 کارخانه تهران جهان ، صابر و مبارکه 39,000 تومان
قیمت پروفیل ۲۰*۱۰ ضخامت ۲ میل , (قیمت پروفیل ۲ میل ۲۰*۱۰) قیمت پروفیل 20*10 کارخانه تهران جهان ، صابر و مبارکه 39,000 تومان

پروفیل

از پر مصرف ترین آهن آلات که در ساختمان سازی ها ، صنایع از جمله ، ماشین های صنعتی ، خودرو سازی ، سد سازی و … مورد استفاده قرار میگیرد و معمولا بعد از تیر آهن و میلگرد در رتبه سوم از مصرف را دارد ، پروفیل میباشد که در سایز ها و اندازه های مختلف تولید میشود که این سایز هم میتوان طول و عرض پروفیل باشد هم ضخامت که در این صفحه پروفیل ۱۰*۲۰ ضخامت ۲ میل را مورد بررسی قرار میدهیم.

پروفیل ۱۰*۲۰

پروفیل ۱۰*۲۰ بدلیل اینکه از نظر سایز و اندازه جز مقاطع فلزی ریز میباشد بیشتر برای درب و پنجره سازی و ایجاد یک حصار بین پنجره و محیط بیرون مورد استفاده قرار میگیرد ، که مطمئنا مصارف دیگری نیز دارد که این مقاله بیشتر مصارفی که در ساختمان سازی ها مورد استفاده قرار میگیرد را ذکر مینماید.

وزن یک شاخه ۶ متری پروفیل ۲۰*۱۰*۲ میل تقریبا برابر است با ۵.۵ کیلو گرم که معمولا بسته به کارخانه تولید کننده ممکن است این پروفیل وزن بالاتر و پایین تری داشته باشد ، اما وزن میانگین همان ۵.۵ کیلوگرم میباشد که اگر وزن پروفیل را در قیمت روز ضرب نماییم قیمت یک شاخه ۶ متری بدست می آید.

قیمت پروفیل 20*10 2 میل

قیمت پروفیل ۲۰*۱۰ ۲ میل

قیمت پروفیل ۲۰*۱۰*۲ میل

برای محاسبه قیمت پروفیل ۲۰*۱۰ ضخامت ۲ میل همانطور که گفتیم باید وزن پروفیل ۲۰*۱۰ در فی روز قیمت پروفیل ضرب شود تا قیمت نهایی بدست آید ، که برای محاسبه وزن یک شاخه ۶ متری به اینگونه عمل مینماییم :

(طول پروفیل * ۲) + (عرض پروفیل * ۲) * ضخامت پروفیل * عدد ۶ * عدد ۷.۸

که توضیح فرمول بالا به این صورت میباشد :

برای پروفیل های مستطیل شکل باید ضلع ها ضرب در ۲ و با هم جمع شوند ، و در ضخامت پروفیل ضرب ، عدد ۶ نشانگر یک شاخه پروفیل ۶ متری میباشد و عدد ۷.۸ که تقریبا یک عدد ثابت و چگالی آهن میباشد.

بعنوان مثال محاسبه وزن برای پروفیل ۲۰*۱۰*۲ میل به اینصورت میباشد :

((۱۰*۲)+(۲۰*۲))*۲*۶*۷.۸ = ۵.۵ کیلوگرم

که اگر ۵.۵ کیلو گرم را در قیمت روز پروفیل ضرب نماییم قیمت یک شاخه ۶ متری بدست می آید.

در نهایت با سرچ کردن کلمه “قیمت پروفیل ۲۰*۱۰” قیمت روز پروفیل ۲۰*۱۰*۲ میل را از صفحه همین محصول مشاهده نمایید و یا با سرچ “قیمت پروفیل ۲ میل” میتوانید از قیمت روز کلیه پروفیل های ۲ میل موجود در سایت آهن توری را مشاهده نمایید.

قیمت پروفیل ۲۰*۱۰

برای مشاهده قیمت و اخذ قیمت پروفیل ۲۰*۱۰ ، ضخامت ۲ میل ، ۳ میل و ۴ میل میتوانید به صفحه قیمت پروفیل سایت آهن توری مراجعه نمایید.

قیمت پروفیل

همچنین اگر تمایل به مشاهده قیمت کلیه پروفیل های موجود در سایت آهن توری ، ائم از قیمت پروفیل ۲.۵ میل ، قیمت پروفیل ۳ میل ، قیمت پروفیل ۴ میل با سرچ کردن واژه “قیمت پروفیل” و پیدا کردن سایت آهن توری ، از قیمت کلیه پروفیل ها در اندازه و سایز های مختلف را مشاهده نمایید.

توضیحات و روش خرید این محصول

 

توزیع کننده های اصلی تیر آهن بازار آهن