توری پرسی، قیمت توری پرسی

توری پرسی، قیمت توری پرسی
تاریخ آخرین بروزرسانی : 1 سال پیش روز پیش
نام نوع سایز محل بارگیری تولید کننده قیمت عملیات بیشتر
توری پرسی مفتول ۲.۵ چشمه ۱*۱ ، (توری پرسی یک در یک مفتول ۲.۵) توری پرسی، قیمت توری پرسی مفتول 2.5 تهران چشمه 1*1 500,000 تومان

قیمت توری پرسی

برای اطلاع از قیمت توری پرسی با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید

تخفیف ویژه و فوق العاده برای مشتریانی که از طریق سایت سفارش های خود را ثبت می کنند.

برای اخذ قیمت تیرچه بلوک و قیمت یونولیت میتوانید به صفحه هر محصول مراجعه نمایید.

جدول قیمت توری پرسی

توری پرسی

از زمان تولید توری پرسی تاکنون به واسطه استقبال فراوان از این محصول پر کاربرد ، بسیاری از تولیدکنندگان بر سر افزایش کیفیت محصول و نیز ایجاد صرفه اقتصادی در فروش آن با یکدیگر در رقابت هستند. برای همین تولیدکنندگانی که در کنار قیمت مناسب و به صرفه کیفیت تولید بالاتری دارند در زمینه فروش این محصول پرطرفدار موفق تر هستند. متاسفانه منابع زیادی وجود دارند که با استفاده از اطلاعات جعلی و نا معتبر در فروش این محصول اختلال ایجاد کرده اند ، از جمله مشکلات خرید از این شرکت ها ، کیفیت محصول پایین و قیمت های بالاتر از بازار روز است ، به همین خاطر توضیحاتی را برای شما در این مطلب می آوریم تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

بهترین توری پرسی

  • کیفیت مطلوب
  • قیمت مناسب (با توجه به مصوبه های قیمتی بازار روز آهن آلات)
در اینجا تنها گزیده ای از ویژگی های توری پرسی با کیفیت را برای شما عزیزان شرح می دهیم ، برای دسترسی به توضیحات کامل در ادامه قرار داده شده است. توری پرسی با کیفیت می بایست در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاومت داشته باشد ، امروزه تولیدکنندگان برتر ، از گالوانیزه های گرم و سرد در تولید توری پرسی استفاده می کنند که این ماده خود باعث می شود تا استحکام این محصول در برابر عوامل خارجی تا حدود بسیار زیادی افزایش یابد و موجب ماندگاری آن شود. یک خرید مناسب نیازمند دو عامل مکمل در کنار یکدیگر است کیفیت و قیمت ، برای مثال زمانی که توانستید توری پرسی با کیفیت عالی را با قیمت مناسب تهیه کنید ، حالا می توانید از یک خرید عالی با خیالت راحت اطمینان حاصل کنید. در ادامه می بایست بگوییم که امروزه در بازار آهن آلات به دلیل ایجاد یک فضای رقابت گونه در فروش آهن آلات خوشبختانه پیشرفت های بسیار زیادی در جهت گسترش و ارتقای سطح کیفی محصولات صورت گرفته است.

معتبرترین منابع خرید

اما پیشنهاد ما به شما دریافت قیمت های روز به وسیله تماس با دفاتر فروش است ، با این و تنها با برقراری ارتباط با مشاورین فروش شرکت ها می توانید از قیمت ها مطلع شوید. آهن توری از معتبرترین منابع دریافت قیمت توری پرسی در سال 99 این افتخار را دارد تا در ارتقای کیفیت خرید و فروش آهن آلات به شما عزیزان خدمات رسانی کند.

نحوه تولید توری پرسی

در تولید انواع توری های فلزی ، این توری به گونه ای خاص و متفاوت تر از باقی محصولات تولید می شود ، و تولید آن به گونه ای است که پس از مرتب کردن مفتول های سازنده این محصول که در واقع تار و پود توری پرسی هستند ، با گرم کردن مفتول ها به یکدیگر فشرده می شوند و به صورت شبکه هایی منظم در می آیند. این محصول دارای چشمه هایی می باشد که اندازه های متنوعی دارد ، اندازه این چشمه ها با توجه به سفارش مشتریان و پر فروش ترین انواع توری پرسی تولید و به بازار روز عرضه می شود.

قیمت توری پرسی

همانگونه که می دانید انواع آهن آلات برای تولید به مواد اولیه ویژه ای نیازمندند ، فنس پرسی نیز از این قاعده مستثنی نیست ، پس تا این جا متوجه شدیم که یکی از عوامل تعیین کننده قیمت این محصول قیمت مواد اولیه است ، عامل مهم دیگر وزن و اندازه چشمه های این محصول است ، به گونه ای که هرچه اندازه چشمه ها بزرگتر باشد میزان مفتول استفاده شده در آن کمتر و در نتیجه قیمت آن کاهش می یابد ، و نیز هر چه وزن آن کمتر باشد قاعدتا قیمت آن کاهش خواهد یافت.

استفاده توری پرسی بجای فنس

گاهی اوقات از توری پرسی بجای فنس و بجای توری حصاری ، توری گابیون نیز استفاده میشود ، اما تفاوت این توری با توری های ذکر شده کیفیت بالای آن میباشد ، به این دلیل که در توری مرغی و توری گابیون و فنس قطر مفتول کمتر و چشمه ها بزرگتر میباشد و در نهایت در قیمت فنس توری موثر میباشد. میز توری نانوایی یا میز نانوایی یکی از پر مصرف ترین مکان هایی است که از توری پرسی استفاده میشود. سایت فولاد آرین از دیگر سایت های مورد اعتماد برای اخذ قیمت فنس توری میباشد که با مراجعه به این سایت میتوانید از قیمت این محصول مطلع شوید.