the_title قیمت توری فرنگی (قیمت باور نکردنی) | توری فرنگی (با کیفیت ترین)

توری فرنگی

توری فرنگی

شاید برای برخی از مشتریان و کاربران سایت جالب باشد که توری فرنگی چیست و چه شکل و شمایلی دارد ، اگر بخواهیم توری فرنگی را از نظر شکل و ظاهر به توری های دیگر ربط دهیم باید بگوییم چیزی بین توری مرغی و توری گابیون و یا توری حصاری (فنس) میباشد.

توری فرنگی

توری فرنگی

شاید بپرسید توری گابیون چیست ؟

اگر توری گابیون را نمیشناسید میتوانید به صفحه قیمت توری گابیون سایت آهن توری مراجعه نمایید تا بیشتر راجب این طوری اطلاعات کسب نمایید ، شاید این توری مناسب نیاز شما باشد و توسیه مینماییم ، قبل از خرید توری مورد نظر خود ، این سه نوع توری را مورد بررسی قرار دهید ، چرا که ممکن است از نظر کیفیت و هزینه به نیاز شما نزدیک تر باشد و با این کار بتوانید محصولی را خریداری و استفاده نمایید که بتواند از نظر هزینه کمتر و از نظر کیفیت , عمر و ماندگاری مناسب استفاده و نیاز شما باشد.

توری گابیون

توری گابیون

توری مرغی چیست ؟

توری مرغی نیز یکی دیگر از انواع توری های فلزی است که از نظر شکل و ظاهر بسیار شبیه به توری گابیون و توری فرنگی است که برای کسب اطلاعات بیشتر راجب توری مرغی میتوانید به صفحه قیمت توری مرغی مراجعه نمایید.

توری مرغی

توری مرغی

توری حصاری و فنس چیست ؟

فنس یا توری حصاری نیز از جمله مهمترین انواع توری هاست که از نظر شکل و شمایل کمی متفاوت تر از توری های مرغی، گابیون و فرنگی است ، اما از نظر خصوصیات ، نحوه تولید و مکان مورد استفاده باید بگوییم شبیه به یکدیگر هستند.

توری فنس

توری فنس یا توری حصاری

اما ما در این صفحه قصد داریم توری فرنگی را مورد بحث قرار دهیم و اینکه به شما نشان دهیم و آموزش دهیم که این توری چه خصوصیاتی دارد و بیشتر کجاها و در کل چه استفاده هایی دارد.

شکل توری فرنگی و تفاوت آن با سایر توری ها

اگر بخواهیم توری فرنگی ، توری مرغی ، توری گابیون و توری فنس را مورد بحث قرار دهیم باید بگوییم ، که این سه نوع توری در واقع در رده توری های حصاری قرار میگیرند که هر کدام یکسری خصوصیات خاص خود را دارند و در جا و مکان های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند.

به طور کلی باید بگوییم توری فرنگی ، مرغی و گابیون از نظر شکل چشمه همگی به صورت شش ضلعی میباشند که تفاوت این سه نوع توری با توری حصاری در نوع چشمه است که فنس بصورت چهار ضلعی میباشد.

اما همگی این توری ها بصورت رولی فروخته میشود.

با این تفاوت که توری فرنگی ، گابیون و فنس بصورت کیلویی فروخته میشود ، اما توری مرغی بدلیل سبک بودن بصورت رولی فروخته میشود.

توری فرنگی با توری مرغی

از نظر ظاهری توری فرنگی مانند توری مرغی میباشد با این تفاوت که ارتفاع توری فرنگی از توری مرغی بیشتر میباشد و همچنین اندازه چشمه های توری فرنگی از توری مرغی بزرگتر است و در نهایت طول هر رول از توری فرنگی از توری مرغی بیشتر است که در نهایت وزن بیشتری را نسب به مرغی دارد.

تفاوت توری فرنگی با توری گابیون

از نظر شکل ظاهری توری گابیون با توری فرنگی شبیه یکدیگر هستند ، اما توری گابیون بدلیل اینکه برای مکان هایی که سنگ ها بعنوان تزئینات مورد استفاده قرار میگیرد مفتول آن باید ضخیم تر از فرنگی باشد.

خصوصیات توری فرنگی

توری فرنگی از مفتول گالوانیزه ساخته میشود ، شاید برایتان سوال باشد که چرا مفتول گالوانیزه ؟

بدلیل اینکه توری فرنگی بیشتر برای مکان ها باز ، و جاهایی که ممکن است با آب ، باران ، برف و هوای مرطوب در تماس باشد باید جنس آن از نوع ضد زنگ یا گالوانیزه تولید شود.

اما در گذشته بدلیل اینکه مواد گالوانیزه بسیار سخت تر در اختیار مردم بود ، پس از اینکه توری با مفتول سیاه تولید میشد ، حتما باید رنگ کاری یا مواد ضد زنگ میخورد تا بتوان با این کار عمر مفتول و در نهایت توری افزایش پیدا کند.

توری فرنگی بیشتر در مکان هایی که نیاز به سیمان کاری ، گچ کاری و همچنین برای ایجاد حصار بین انسان ، حیوانات تولید شده است.

توری فرنگی معمولا بصورت رول یا طاقه در بازار پیدا میشود و طول آنها معمولا بین ۱۵ تا ۲۵ متر میباشد ، اما بیشترین طول رول توری فرنگی ها ۲۰ متری است.

عرض توری فرنگی نیز در سه سایز ۱۲۰ ، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متری تولید میشود.

چشمه های توری فرنگی معمولا در دو سایز ۴ سانت و ۵ سانت تولید میشود که گاهی اوقات با چشمه ۱.۱ دوم اینچ (۴ سانت) و دو اینچ (۵ سانت) نیز شناخته میشود.

نظرتان راجع به این نوشته

شاید این نوشته نیز مورد علاقه شما باشد

دیدگاه کاربران در رابطه با
بررسی روش‌های نوین بازیافت ضایعات آهنی